reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Hrnčár

Tomáš Hrnčár

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítanie blogov ešte nikoho nezabilo! Ale na čo riskovať? Tak neriskuj, hádam prežiješ... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Konkurenčný boj? Keď nie ja, tak NIKTO!!!

Tomáš Hrnčár

Konkurenčný boj? Keď nie ja, tak NIKTO!!!

Konkurencia v Nitre? Vnímam to už dlhšie, ale dnes ma to zlomilo a rozhodol som sa dať to von. Konkurenčný boj v Nitre už niekedy naberá ako keby štvrtú dimenziu. Keď nie ja, tak NIKTO!

  • 8. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 580x
  • 3
Fázy vývoja korupcie a klientelizmu

Tomáš Hrnčár

Fázy vývoja korupcie a klientelizmu

Je možné aby sa Richard Lintner nestal prezidentom SZĽH? Podľa vývojových fáz korupcie a klientelizmu je to celkom reálne...

  • 3. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 183x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu